NE OLACAK BİZİM SANTRAL ???
Müjdelerle çıkarttığımız boy boy haber yaptırdığımız TEŞVİK 2 ay geçmeden tekrar yerini hüsrana mı bıraktı?
Büyük Birlik Partisi Kangal İlçe Başkanı Sali Ecevit, Müjdelerle çıkarttığımız boy boy haber yaptırdığımız TEŞVİK
2 ay geçmeden tekrar yerini hüsrana mı bıraktı?
Bizim ilçemizin sorunları stabil başında. Konya Termik Santrali geliyor .
Kara bulutlar bir türlü dağılmıyor kimsenin yüzü gülmüyor. Aylar öncesinde iktidarından muhalefetine herkesin bir olup Teşvik çıkarttirdığı santralde Ekmekçinin dahi para alamadığı söyleniyor.
Son zamanlarda santralda yine sert rüzgar esiyor taşeron olarak hizmet veren temizlik işçileri yaklaşık 1.5 aydır maaşlarını ana firma ödeme yapmadığı için alamıyor.
İşin özü şu Konya Termik santrali ile kim iş yapıyor ise ya mağdur ya endişeli.
Peki bizim işimiz teşvik çıkarıp sonra ne yapıyor ise yapsın demek mi yoksa bunların takipçisi olmak mı ?
Birileri artık bu sorunlara dur demeli !